VW Passat B5.5 (3BG) Mercedes S320 Jant Montajı

mustafaözen

vwTürk Üyesi
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
727
Tepkime puanı
0
İsim
MUSTAFA
Soyisim
ÖZEN
cuk oturmuş,güle güle kullanın
 

bymehmet24

Ayrılmış Üye
Ayrılmış Üye
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
323
Tepkime puanı
0
İsim
Mehmet
Soyisim
COREKCI
Hayırlı olsun
 

Uyguntin

1
Forum Sorumlusu
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
28,952
Tepkime puanı
0
Yaş
52
İsim
Metin
Konuyu gördüm ama hafta sonu biraz yoğundum, adam gibi incelemeden dahil olmak istemedim.

Öncelikle bu durumun başta VWTURK Ailesi olmak üzere; yurt sathında, yavru vatan Kıbrıs'ta ve tüm Türki Cumhuriyetler dahilinde sevinç, coşku ve memnuniyetle karşılandığını belirteyim. Hepimize geçmiş olsun, hayırlara vesile olsun. Zekeriya'nın jant, lastik sorununu çözmesi para piyasalarına bile rahatlama getirdi, Dolar'ın ateşi düşmeye başladı. Şu saatlerde açılacak olan Wall Street'in bile bu gelişmeden olumlu etkilenmesi bekleniyor :D...

Zekeriya; hayırlı olsun, güle güle kullanasın inşallah jantlarını. İlk resimdeki BBS'lere aklım gitti ama arkaların 9" olması sıkıntıı hakikaten, keşke kalınlığı uygun olsaydı, hele Senin arabanın renginde mükemmel ötesi durmuş çünkü. Şu andaki Mercedes jantların da keza şık, yazıda atladım mı, göremedim mi bilemiyorum ama bu son taktıkların orijinal Mercedes jantı mı yoksa yan sanayi mi? Hele orijinalse, kalitesi de çok yüksektir.

Final kararda kullandığın lastik ebadını göremedim sanki ama hesabı doğru yaptığınızı varsayarak; %2.9'luk çap artışı sorun olmamakla birlikte üst limittir. Bu tür değişimlerde maksimum sınır +/- %3'tür zaten. Biraz daha orijinal çapa yaklaşmaya kalksan bu sefer de lastik profilini düşürmek gerekecektir ki kullanım konforu, jant ve lastik güvenliği açısından sıkıntıdır o da..

Tekrar hayırlı olsun, ciddi (!) bir sorunumuz da çözülmüş oldu böylece :tebrik:...
 

zekidinc55

1
vwTürk Üyesi
Katılım
2 Mar 2009
Mesajlar
2,752
Tepkime puanı
1
İsim
ZEKERİYA
Soyisim
DİNÇ
Konuyu gördüm ama hafta sonu biraz yoğundum, adam gibi incelemeden dahil olmak istemedim.

Öncelikle bu durumun başta VWTURK Ailesi olmak üzere; yurt sathında, yavru vatan Kıbrıs'ta ve tüm Türki Cumhuriyetler dahilinde sevinç, coşku ve memnuniyetle karşılandığını belirteyim. Hepimize geçmiş olsun, hayırlara vesile olsun. Zekeriya'nın jant, lastik sorununu çözmesi para piyasalarına bile rahatlama getirdi, Dolar'ın ateşi düşmeye başladı. Şu saatlerde açılacak olan Wall Street'in bile bu gelişmeden olumlu etkilenmesi bekleniyor :D...

Zekeriya; hayırlı olsun, güle güle kullanasın inşallah jantlarını. İlk resimdeki BBS'lere aklım gitti ama arkaların 9" olması sıkıntıı hakikaten, keşke kalınlığı uygun olsaydı, hele Senin arabanın renginde mükemmel ötesi durmuş çünkü. Şu andaki Mercedes jantların da keza şık, yazıda atladım mı, göremedim mi bilemiyorum ama bu son taktıkların orijinal Mercedes jantı mı yoksa yan sanayi mi? Hele orijinalse, kalitesi de çok yüksektir.

Final kararda kullandığın lastik ebadını göremedim sanki ama hesabı doğru yaptığınızı varsayarak; %2.9'luk çap artışı sorun olmamakla birlikte üst limittir. Bu tür değişimlerde maksimum sınır +/- %3'tür zaten. Biraz daha orijinal çapa yaklaşmaya kalksan bu sefer de lastik profilini düşürmek gerekecektir ki kullanım konforu, jant ve lastik güvenliği açısından sıkıntıdır o da..

Tekrar hayırlı olsun, ciddi (!) bir sorunumuz da çözülmüş oldu böylece :tebrik:...
Metin abi güzel yorumun için teşekkür ederim. Bbs'ler özellikle arka jantlar arabanın araka kıvrımıyla mükemmel ötesi uyum sağlamıştı ama çamurluk içlerine sürtme yaptı. Birde sanırım Bbs'lerin modası birazcık geçti. Diğer bir konu ben yaşta bir kişi için çok iddialı bir jant olacaktı onun için vaz geçtim. Mercedes jantları ne yazıkki replika orjinallerine iki kat para istiyorlardı. Replika ile yetinmeye karar verdik. Doğrusu 18 jant konuusunda çok çekingen davrandım ama sanırım lastik yeni olduğundan konfor çok olumsuz etkilenmedi. Ama jant 8 j olsaydı lastigi.de 225 alırdım diye aklımdan geçiyor ama bu seferde spacer takmak gerekirdi sanırım. Bakalım alışırz inşallah.
 

Ö_Mer_T

vwTürk Üyesi
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
2,348
Tepkime puanı
0
Yaş
35
İsim
Ömer
Soyisim
TÜRKŞANLI
Konuyu gördüm ama hafta sonu biraz yoğundum, adam gibi incelemeden dahil olmak istemedim.

Öncelikle bu durumun başta VWTURK Ailesi olmak üzere; yurt sathında, yavru vatan Kıbrıs'ta ve tüm Türki Cumhuriyetler dahilinde sevinç, coşku ve memnuniyetle karşılandığını belirteyim. Hepimize geçmiş olsun, hayırlara vesile olsun. Zekeriya'nın jant, lastik sorununu çözmesi para piyasalarına bile rahatlama getirdi, Dolar'ın ateşi düşmeye başladı. Şu saatlerde açılacak olan Wall Street'in bile bu gelişmeden olumlu etkilenmesi bekleniyor :D...

Zekeriya; hayırlı olsun, güle güle kullanasın inşallah jantlarını. İlk resimdeki BBS'lere aklım gitti ama arkaların 9" olması sıkıntıı hakikaten, keşke kalınlığı uygun olsaydı, hele Senin arabanın renginde mükemmel ötesi durmuş çünkü. Şu andaki Mercedes jantların da keza şık, yazıda atladım mı, göremedim mi bilemiyorum ama bu son taktıkların orijinal Mercedes jantı mı yoksa yan sanayi mi? Hele orijinalse, kalitesi de çok yüksektir.

Final kararda kullandığın lastik ebadını göremedim sanki ama hesabı doğru yaptığınızı varsayarak; %2.9'luk çap artışı sorun olmamakla birlikte üst limittir. Bu tür değişimlerde maksimum sınır +/- %3'tür zaten. Biraz daha orijinal çapa yaklaşmaya kalksan bu sefer de lastik profilini düşürmek gerekecektir ki kullanım konforu, jant ve lastik güvenliği açısından sıkıntıdır o da..

Tekrar hayırlı olsun, ciddi (!) bir sorunumuz da çözülmüş oldu böylece :tebrik:...
Metin abi çok güzel bir sentez olmuş ağzına sağlık valla sesli güldüm okurken:D:D

MT1-U06 cihazımdan gönderildi
 

Uyguntin

1
Forum Sorumlusu
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
28,952
Tepkime puanı
0
Yaş
52
İsim
Metin
Metin abi güzel yorumun için teşekkür ederim. Bbs'ler özellikle arka jantlar arabanın araka kıvrımıyla mükemmel ötesi uyum sağlamıştı ama çamurluk içlerine sürtme yaptı. Birde sanırım Bbs'lerin modası birazcık geçti. Diğer bir konu ben yaşta bir kişi için çok iddialı bir jant olacaktı onun için vaz geçtim. Mercedes jantları ne yazıkki replika orjinallerine iki kat para istiyorlardı. Replika ile yetinmeye karar verdik. Doğrusu 18 jant konuusunda çok çekingen davrandım ama sanırım lastik yeni olduğundan konfor çok olumsuz etkilenmedi. Ama jant 8 j olsaydı lastigi.de 225 alırdım diye aklımdan geçiyor ama bu seferde spacer takmak gerekirdi sanırım. Bakalım alışırz inşallah.
O BBS'ler arabana uysaydı da Sen foruma konu açıp böyle yaştı, modaydı diye mırın kırın etseydin; Ankara'ya gelip, arabanı krikoya vurup kendi ellerimle takar mıydım takmaz mıydım o jantları görürdün... Bedenimi çiğnemen gerekirdi taktırmamak için :)

18" tabi ki biraz özen, dikkat, özveri dahi ister. Orijinal janta hatta 17" e göre bile biraz daha hassasiyet gerekecektir kullanırken. Alışırsın Zekeriya, alışamazsan da kaderin mi Kardeşim? Dönersin 17'ye veya orijinale, bu kadar basit.
 

SedatAdanurr

vwTürk Üyesi
Katılım
21 Ara 2010
Mesajlar
1,050
Tepkime puanı
0
Yaş
22
İsim
H.Sedat
Soyisim
ADANUR
Hayırlı olsun Abi çok iyi bir seçim yapmışsın.Bbs'lerin modası geçmedi bence her araçta sık sık rastladığımız için sıradanlaştı.Ama bu jantlar daha iyi oldu en azından temizliği kolay :)
 

outlaw2

vwTürk Üyesi
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
2,526
Tepkime puanı
0
İsim
kadir
Soyisim
sağlam
hayırlı olsun kardeşim gözün aydın yine raat duramadın demi :AD:
 

dogukanb5b5

vwTürk Üyesi
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
24
Tepkime puanı
0
İsim
dogukan
Soyisim
Arslan
Araçta denenmiş olan audi jantını nerden bulabilirim sizin buldunuz yerin bilgilerini veya yerini soylermisiniz simdiden tessekirler
 

Mataxsa

vwTürk Üyesi
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
61
Tepkime puanı
0
İsim
Gokhan
Soyisim
Kabakcı
lastıkler mınerva sanırım :)
 
Üst Alt