RS8 @İzmir !!!

fbarish

vwTürk Üyesi
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
58
Tepkime puanı
0
Arkadaşlar merhaba;

Yaklaşık 1 aydır İzmir'de plakası B-RS 8886 Alman olan mat beyaz renkte bir Audi RS8 dolaşıyor.Geçenlerde bakkala indiğimde inönü caddesinde bakkalın önünde gördüm, sahibi tipik Alman gurbetçi bir adamdı:) Fazla salça olmadan 1-2 muhabbet ettik ayaküstü, aracın 780 HP falan olduğundan, baya bir masraf yaptığından ve dolu bir makina olduğundan bahsetti.Hatta aracı görebilen nadir insanlardansın, genellikle duyuyorlar sadece diye bi laf da etti ayaküstü:))Fotoğraf çekmeye çekindim açıkçası, nette araştırdığım zaman da karşıma pek çıkmıyor bu araç.Bilgisi olan ve hatta aracı gören başka birisi varmı acaba?
 

REC

vwTürk Üyesi
Katılım
23 Ocak 2007
Mesajlar
2,927
Tepkime puanı
1
Arkadaşlar merhaba;

... Hatta aracı görebilen nadir insanlardansın, genellikle duyuyorlar sadece diye bi laf da etti ayaküstü:)) ...
Aracı gören nadir insanlar? Çok şanslısınız, aktarmasız direkt cennetlik aracı görenler! :D Güldürdü beni gece gece ya :D :D :D
 

fbarish

vwTürk Üyesi
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
58
Tepkime puanı
0
Adam bi çıkıyo pedalın üstüne, bi sıyırıyo allah ne verdiyse, yarım saat gürültüsü geliyo hala.Enteresan bi makina..
 

DoesLock

vwTürk Üyesi
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
1,102
Tepkime puanı
0
Yaş
36
Aracını Türkiye'den alsaymış, havası yerinde olurmuş da vergi vs düşük olunca ağzı olan konuşuyor..
 

fatihsezgin

vwTürk Üyesi
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
1,588
Tepkime puanı
0
Yaş
31
bu yazın çok ilginç araçlar gelmişti tr'ye 4-5 tane mat bmw,audi gördüm onlar harici çok sağlam araçlar da vardı

adamın aracı gören nadir insanlardansın demesi herhalde yoldan sinek gibi geçtiği için sadece sesi duyuluyordur ondan demiştir :D
 

samidmrpz

vwTürk Üyesi
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
1,758
Tepkime puanı
0
Yaş
31
bızım otelede bır tane alman plaka mat beyaz hava gırıslerı pıyano black arkadakı devasa ruzgarlıgı mat sıyah olan bır Lamborghini gelmıstı..
adamı gorsenız hıc boyle bır aractan ınecegını dusunmezsınız ama ınıyor ıste herneyse arabanın heryerını ınceledık cokda ıyı nıyetlı takıntısız bır kısıydı.

aracın sesı ugultusu hala kulagımda...
 

entwicklung

VWTURK Gold Member
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
5,944
Tepkime puanı
30
Yahu bu devirde arabayla Türkiye'ye gelmek....
Uçakla daha rahat değil mi?

Hele R8'le gelmek tümüyle insanlık ayıbı...
Kınıyorum.
 

fatihsezgin

vwTürk Üyesi
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
1,588
Tepkime puanı
0
Yaş
31
Yahu bu devirde arabayla Türkiye'ye gelmek....
Uçakla daha rahat değil mi?

Hele R8'le gelmek tümüyle insanlık ayıbı...
Kınıyorum.
abi bende merak ediyorum bu insanları hadi yakın ülkelerden gelinirde adamlar almanyadan filan geliyorlar arabaya da yazık adamlara da yazık ama geliyorlar işte,o kadar yol hangi araçla olursa olsun hem maliyetli hemde oldukça yorucu olmalı
 

maydoz

vwTürk Üyesi
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
87
Tepkime puanı
0
Yaş
35
askerliğini kıbrısta yapmış biri olarak gurbetçi beklemeksizin orda çok kral arabalar gördüm
 

samidmrpz

vwTürk Üyesi
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
1,758
Tepkime puanı
0
Yaş
31
zaten ınsanlar arabayla gelmek daha ucuz dıye arabayla gelıyor arkadaslar, bızım komsu koln den gelıyor mersıne 3200 km zaten 100m km sı ıstanbuldan mersın suruyor..
adamlar bır kısının ucak parasına almanyadan gelıyorlar arabayla aılece. uzun surmesı yoruculugu ayrı ama onlar ıcınde oyle ekonomık. yanı buraya bır aıle ucakla gelse burdada araba kıralasa onada benzın alsa o adamların cogu ınanın ızıne gelemez buraya.

rs8 le gelen, ıkı kısı gelmıs olur onu bılmem ama oda belkı yolda arabayı denıyordur :)
 

fbarish

vwTürk Üyesi
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
58
Tepkime puanı
0
zaten ınsanlar arabayla gelmek daha ucuz dıye arabayla gelıyor arkadaslar, bızım komsu koln den gelıyor mersıne 3200 km zaten 100m km sı ıstanbuldan mersın suruyor..
adamlar bır kısının ucak parasına almanyadan gelıyorlar arabayla aılece. uzun surmesı yoruculugu ayrı ama onlar ıcınde oyle ekonomık. yanı buraya bır aıle ucakla gelse burdada araba kıralasa onada benzın alsa o adamların cogu ınanın ızıne gelemez buraya.

rs8 le gelen, ıkı kısı gelmıs olur onu bılmem ama oda belkı yolda arabayı denıyordur :)
Araç R8 değil RS8, A8'in performans serisi yani..
 

samidmrpz

vwTürk Üyesi
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
1,758
Tepkime puanı
0
Yaş
31
bir tane s fazla kacmıs ama ne anlamda dedıgım ıkı kısılık dedıgımden anlasılıyordur yanıııı..
 

-QaRiizMa-

vwTürk Üyesi
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Yaş
35
Arkadaslar bende Avusturya'dan geliyorum ve ucaklan cok pahaliya mal oluyor, mesala bizim ayle 5kisi 2000€ gidis ve gelis bide daha araba kiralamak lazim yine 500€ gidiyor ama arabaylan gidis ve gelis 600€ euro felan.
 

GtiAbt

vwTürk Üyesi
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
270
Tepkime puanı
0
askerliğini kıbrısta yapmış biri olarak gurbetçi beklemeksizin orda çok kral arabalar gördüm
kıbrıs da ferrariyle yan yana gidiyoruz, çünkü adım başı kamera, adım başı kasis.. Uçak olsa kaç yazar..
 

Aksel_TR

vwTürk Üyesi
Katılım
11 Eki 2010
Mesajlar
721
Tepkime puanı
0
Yaş
33
O araca benzer birşey Çeşmede bende görmüştüm alman plaka ,dediğin gibi mat bir beyaz, siyah jantlı ,kaputta siyah hava girişleri ve gök gürültüsü gibi bir ses çıkarıyordu.:D
 
Üst Alt