Orjin sarı siyah 1303S...

polo_2006

Uzaklaştırılmış Üye
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
3,206
Tepkime puanı
0
Yaş
36
Güzel alet acaba kullanması nasıl ya merak etmiyor degilim.
 

fthcnplt

vwTürk Üyesi
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
16
Tepkime puanı
0
Yaş
31
bende cok ilgileniyorum woswoslarla motoru iyi durumda olanlar gerçekten iyi gidiyo :D 130 140 yapabiliyo =)) kısmetse haziranda bende alıcam 1tne :p
 

SweetBoy

vwTürk Üyesi
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Yaş
28
arka açılır kelebekler cok hoşşş harbi ya:D bende istiyorum onlardan ama 450 TL :( :/
 

ayberkzora

vwTürk Üyesi
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
14
Tepkime puanı
0
Yaş
31
polonuz golfünüz passatınız var kullanmayı merak ediyonuz bende caravelle var o zmn ben mrk ımdan çatlarım ama o sarı benim bagajda gider
 

ayberkzora

vwTürk Üyesi
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
14
Tepkime puanı
0
Yaş
31
bu arada fatih can polat ona bide kule demiri mi gergisimi öle bişi var ondan taktır maazallah 100 ile giderken virajdan uçarsın felan en azından çekiş gücünü arttırsın mesela benim caravelle 190 yapıp viraja 150 ile giriyodu şimdi viraja 190 ile girip normalde 210 yapıyo
 

rene

vwTürk Üyesi
Katılım
8 Ağu 2010
Mesajlar
1,447
Tepkime puanı
0
Yaş
34
bu arada fatih can polat ona bide kule demiri mi gergisimi öle bişi var ondan taktır maazallah 100 ile giderken virajdan uçarsın felan en azından çekiş gücünü arttırsın mesela benim caravelle 190 yapıp viraja 150 ile giriyodu şimdi viraja 190 ile girip normalde 210 yapıyo
ayberkzora civcivlerin yemini verdik biz.

arabaya söylenicek tek laf Maşallah kaan çok dinç duruyo.
 

fastcopy

vwTürk Üyesi
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
364
Tepkime puanı
1
1303 S in çok temizine arkadaş sayeşinde 1 sene bindik. Kullanımı çok zevkli. Motor sesi ve vitesi bana eski model porsche ları anımsatıyordu. Hiç unutmam bütün kış araç içinde titreye titreye gidiyorduk. Kış bitti yaz geldi arkadaş müjdeyi verdi. meğerse aracın içinin ısınmasını sağlayan motor kısmından arka koltuk altındaki deliğe gelen bir boru varmış. Boru motor kısmındaki sıcak havayı araç içine veriyormuş. Bu boru yerinden çıkmış. Sırf bu yüzden koca kışı titreyerek gitmek dokundu bize. Sağolsun arkadaş yüksek makina mühendisi. Cem kulakların çınlasın.
 

uguro

vwTürk Üyesi
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
149
Tepkime puanı
0
Yaş
40
EFET ORJİNAL GSR VOSVOS BU
 

Nejhou

vwTürk Üyesi
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
ön ve arka kaputu siz mi boyadınız yoksa gerçekten gsr mı ? :|
 
Üst Alt