• Sevgili üyelerimiz,
    Geçiş sürecinden sonra bazı üyelerimizin, profillerinde eksik bilgiler olduğu görülmektedir (yaşadığı şehir, otomobil marka, model gibi bilgiler) tüm üyelerimizin profillerini kontrol etmeleri rica olunur...
    Yeni Profil düzenlenmesi ile alakalı buraya tıklayarak Resimli anlatımı görebilirsiniz...

EKREM USTAYA SOR (MERSİN)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

WWW USTA

vwTürk Üyesi
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
1,342
Tepkime puanı
0
Yaş
50
Silecek kollarını yağlayın problem kalmaz.

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
soru 1 silecek kollarının burçları sıkışmış onları yaglayın duzelır.
soru 2 eger ses sagdan gelıyosa rulmanda olabılır ugultu gelıyorsa balatada yapıyordur .
 

reflex

vwTürk Üyesi
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
578
Tepkime puanı
0
Ekrem Usta Merhaba;

2000 Passat 1.8t Manuel aracımın soğutma sıvı sisteminde hava var sanırım, sabahları ilk çalıştırmada ve bazen şehir içi kullanım esnasında gaza bastıkça değişken tonlarda, lıkır lıkır hışır hışır su sesi geliyor göğüsün altından. bu havayı nasıl alabilirim.? Tşk.
 

WWW USTA

vwTürk Üyesi
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
1,342
Tepkime puanı
0
Yaş
50
Ekrem Usta Merhaba;

2000 Passat 1.8t Manuel aracımın soğutma sıvı sisteminde hava var sanırım, sabahları ilk çalıştırmada ve bazen şehir içi kullanım esnasında gaza bastıkça değişken tonlarda, lıkır lıkır hışır hışır su sesi geliyor göğüsün altından. bu havayı nasıl alabilirim.? Tşk.
Bunun için sabah aracı çalıştırmadan önce şu kapağını açın ve aracı çalıştırın ve şu eksik ise suyu tamamlayın araç ısınınca yani haraletide göstergesi yaklaşık 50c ye çıkınca şu kapağını kapatın sorun düzelir.
 

reflex

vwTürk Üyesi
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
578
Tepkime puanı
0
Bunun için sabah aracı çalıştırmadan önce şu kapağını açın ve aracı çalıştırın ve şu eksik ise suyu tamamlayın araç ısınınca yani haraletide göstergesi yaklaşık 50c ye çıkınca şu kapağını kapatın sorun düzelir.
Çok teşekkür ederim Ekrem Usta , yarın sabah deneyeceğim.
 

reflex

vwTürk Üyesi
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
578
Tepkime puanı
0
Bunun için sabah aracı çalıştırmadan önce şu kapağını açın ve aracı çalıştırın ve şu eksik ise suyu tamamlayın araç ısınınca yani haraletide göstergesi yaklaşık 50c ye çıkınca şu kapağını kapatın sorun düzelir.
Ustam aynen dediğiniz gibi yaptım düzeldi Çok Teşekkür Ederim,,, bi sorum daha olacak sabah arabayı çalıştırdığımda radyatör arkasındaki büyük vantilatör çalışıyordu, motor çalışıyorken herzaman dönüyormu bu vantilatör bu araçlarda?
 

cemilbaser

vwTürk Üyesi
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
82
Tepkime puanı
0
Selamün aleyküm Ekrem Ustam , 1998 Polo classic sedan 100 hp aracım var. Yaklaşık 2 ay oldu alalı. Aldığımda expertiz yaptırdım. Aracımda yağ değişimi sonrası motor kısmından duman çıktığını gördüm. Üst kapak contasından sızıntı olduğu düşüncesiyle cıntayı yeniledim lakin duman devam ediyor. Yağ kaçağı görünmüyor. Şüphem , üst kapaktan sızan yağın manifolt üzerine damlaması ve duman oluşturması. Üst kapak contası değiştiği halde manifold üzerine sızıntı olmaması gerekir. Birde kullandığım yağdan şüpheleniyorum. Yağ Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Yağı bugün değiştirdim. Duman devam ediyor. Motor ısındıktan sonra duman çıkıyor. Bir öneriniz varmı ? Eksoz manifoldu üzerine damlıyor sanırım. tam göremedik. araba ısındıktan sonra duman yoğunlaşıyor.
 

WWW USTA

vwTürk Üyesi
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
1,342
Tepkime puanı
0
Yaş
50
Ustam aynen dediğiniz gibi yaptım düzeldi Çok Teşekkür Ederim,,, bi sorum daha olacak sabah arabayı çalıştırdığımda radyatör arkasındaki büyük vantilatör çalışıyordu, motor çalışıyorken herzaman dönüyormu bu vantilatör bu araçlarda?
Bu fan devamlı çalışır ama termik devreye girdiğinde dahada sesli ve suratlı doner.
 

WWW USTA

vwTürk Üyesi
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
1,342
Tepkime puanı
0
Yaş
50
Selamün aleyküm Ekrem Ustam , 1998 Polo classic sedan 100 hp aracım var. Yaklaşık 2 ay oldu alalı. Aldığımda expertiz yaptırdım. Aracımda yağ değişimi sonrası motor kısmından duman çıktığını gördüm. Üst kapak contasından sızıntı olduğu düşüncesiyle cıntayı yeniledim lakin duman devam ediyor. Yağ kaçağı görünmüyor. Şüphem , üst kapaktan sızan yağın manifolt üzerine damlaması ve duman oluşturması. Üst kapak contası değiştiği halde manifold üzerine sızıntı olmaması gerekir. Birde kullandığım yağdan şüpheleniyorum. Yağ Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Yağı bugün değiştirdim. Duman devam ediyor. Motor ısındıktan sonra duman çıkıyor. Bir öneriniz varmı ? Eksoz manifoldu üzerine damlıyor sanırım. tam göremedik. araba ısındıktan sonra duman yoğunlaşıyor.
Aracın sibop kapak con taşını tam oturarak değişin
 

cemilbaser

vwTürk Üyesi
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
82
Tepkime puanı
0
Ekrem USTAM , Bugün Sivas merkezde lifte kaldırıp kontrol ettiler. Direksiyon kutusundan olduğu anlaşıldı. Direksiyon kutusunu da tamir ettirdim. Sorun düzeldi :)
 

talep

vwTürk Üyesi
Katılım
18 Şub 2015
Mesajlar
72
Tepkime puanı
0
Slm ustam 2003 pasifik boram var 1 aydır sadece LPG de 2 . Viteste tekliyordu. Dün benzinde de rolantide de teklemeye başladı ve sürekli titriyordu.Bugün usta 4 . Bobinden dedi ve bobin değişti düzelti fakat akşam üstü tekrar 2. Vites te araç gaza yüklenince LPG de hafif silkeledi. Acaba bobinden başka sorun olabilir mi? Yoksa bobinleri tümüyle değişmek mı gerekiyor. Bujiler yeni değişti.
 

2674yakamoz

vwTürk Üyesi
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Ustam aracım Jetta 1.4 tsi. 2015 model. Üzerinde Romano tüp var. Araç tüpte çok iyi. Biliyorsunuz bazen benzin alan bir sistem. Özellikle rölantiye düşünce benzine geçiyor. Araç benzine geçince rölanti dalgalanıyor. Birkaç kez düşüp toparlıyor. Sonra düzene giriyor. Araçtaki tüpün sigortasını söküp iki gün benzinle bindim sorun yok. Bütün bakımları yeni yapıldı. Buji,filtreler hep değişti. Araç gazdayken de elle benzine alınca aynısını yapıyor. Birkaç ustaya götürdüm sorunu çözemediler. Ne dersiniz bu konuda? Ne tüp programında ne de WAG_COM taranasında arıza çıkmıyor.
 

kjack

vwTürk Üyesi
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
46
Tepkime puanı
0
Yaş
51
Usta selamlar ,95 abs motor gti nin radyotörü devamlı paslı oluyor.antifiriz karışımı yapmama rağmen.her sene suyunu değiştirir ve antifiriz ile uygun karışımı yaparım.bu neden olur nasıl bu sorunu gideririrz.işin gücün rast gitsin.
 

WWW USTA

vwTürk Üyesi
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
1,342
Tepkime puanı
0
Yaş
50
Slm ustam 2003 pasifik boram var 1 aydır sadece LPG de 2 . Viteste tekliyordu. Dün benzinde de rolantide de teklemeye başladı ve sürekli titriyordu.Bugün usta 4 . Bobinden dedi ve bobin değişti düzelti fakat akşam üstü tekrar 2. Vites te araç gaza yüklenince LPG de hafif silkeledi. Acaba bobinden başka sorun olabilir mi? Yoksa bobinleri tümüyle değişmek mı gerekiyor. Bujiler yeni değişti.
Bobin takım değişir bi baktirin LPG enjektör leride yapar
 

WWW USTA

vwTürk Üyesi
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
1,342
Tepkime puanı
0
Yaş
50
Ustam aracım Jetta 1.4 tsi. 2015 model. Üzerinde Romano tüp var. Araç tüpte çok iyi. Biliyorsunuz bazen benzin alan bir sistem. Özellikle rölantiye düşünce benzine geçiyor. Araç benzine geçince rölanti dalgalanıyor. Birkaç kez düşüp toparlıyor. Sonra düzene giriyor. Araçtaki tüpün sigortasını söküp iki gün benzinle bindim sorun yok. Bütün bakımları yeni yapıldı. Buji,filtreler hep değişti. Araç gazdayken de elle benzine alınca aynısını yapıyor. Birkaç ustaya götürdüm sorunu çözemediler. Ne dersiniz bu konuda? Ne tüp programında ne de WAG_COM taranasında arıza çıkmıyor.
Benzinde sorun yoksa LPG de sorun vardır bunu LPG cı çözebilir mutlaka LPG ecu şunda sorun vardir
 

WWW USTA

vwTürk Üyesi
Katılım
20 Ağu 2010
Mesajlar
1,342
Tepkime puanı
0
Yaş
50
Usta selamlar ,95 abs motor gti nin radyotörü devamlı paslı oluyor.antifiriz karışımı yapmama rağmen.her sene suyunu değiştirir ve antifiriz ile uygun karışımı yaparım.bu neden olur nasıl bu sorunu gideririrz.işin gücün rast gitsin.
Ratyator sistem temizleme yapmanız lazım bide araca kaliteli antifiriz koyun
 

talep

vwTürk Üyesi
Katılım
18 Şub 2015
Mesajlar
72
Tepkime puanı
0
Bobin takım değişir bi baktirin LPG enjektör leride yapar

Ustam cevabınız için teşekkürler bobinler değişti ve silkeleme sorunu çözüldü.
Bir sorum daha olacak gaz pedalına dokunduğumda araç ani tepki veriyor ve sanki aks boşluğu varmış gibi vurduruyor gazı kestiğimde de yığılma yapıyor. Bunu sebepleri ne olabilir tşkr...
 

M_Özyürek

vwTürk Üyesi
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
762
Tepkime puanı
10
Şehir
Nevşehir
Aracınızın Markası
Vw
Aracınızın Modeli
Golf 6
Mesleğiniz
Sigorta Acentesi
Ustam aracım Jetta 1.4 tsi. 2015 model. Üzerinde Romano tüp var. Araç tüpte çok iyi. Biliyorsunuz bazen benzin alan bir sistem. Özellikle rölantiye düşünce benzine geçiyor. Araç benzine geçince rölanti dalgalanıyor. Birkaç kez düşüp toparlıyor. Sonra düzene giriyor. Araçtaki tüpün sigortasını söküp iki gün benzinle bindim sorun yok. Bütün bakımları yeni yapıldı. Buji,filtreler hep değişti. Araç gazdayken de elle benzine alınca aynısını yapıyor. Birkaç ustaya götürdüm sorunu çözemediler. Ne dersiniz bu konuda? Ne tüp programında ne de WAG_COM taranasında arıza çıkmıyor.
Benzine geçince sorun var diyor... İki gün sadece benzinle gezdim sorun oluşmadı da diyor.

Demekki lpg kalibrasyonu bozuk, benzin haritasını bozuyor. Lpg'ci yeniden kalibrasyon yapmalı..
 

omeryaman09

vwTürk Üyesi
Katılım
5 Ocak 2017
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Yaş
36
Merhaba ustam. 2012 TDI ve polo sahibiyim. Benim sıkıntım aracım güçten düştü. Araç 90 beygir ama expertiz testi yapılan yerde 76 beygir çıkıyor. Hiçbir arıza vermiyor. Baskı balata yukardan kavrıyor ama sanayide usta kaçırma yok diyor. Sabahlari İlk çalıştırmada araç 1-2 dakika dalgalı (sallantılı) çalışıyor. Ama devir saatinde hiçbir dalgalanma yok. Stop ederken her zaman değil ama 3 stopta 1 sallanarak stop ediyor. Birde seyir halindeyken ayağını gazdan çek tekrar gaz pedalına sonuna kadar bas 3 saniye sonra araç çekmeye başlıyor, Baygın baygın hızlanmaya çalışıyor 2000 devirden sonra birden şahlanıyor. Geçenlerde kendisi partikül filtresi temizleme yaparken rolenti yükseliyor ya o zaman dikkatimi çekti araç 2000 devrin altında şahlanıyor ve olması gereken halindeydi. Temizleme bitti hemen baygın haline geri döndü. Sizden ricam beni çıldırtan bu durumun sebebi nedir? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

smt.cakir

vwTürk Üyesi
Katılım
23 Nis 2017
Mesajlar
32
Tepkime puanı
0
ARKADAŞLAR

şimdiye kadar sizlere yardımcı ola bildiysem ne mutlu bana ama bu başlıgı açmamdaki sebep

arızalarınızı buraya yazın elimden geldigince burdan cevap vereyim

Merhaba Ekrem usta,

Aracım 2001 Bora Otm. (AEH Motor),

Araçta 100 km hızla giderken motor bağırıyor ve motor sesi rahat edecek durumda ,

Diğer bora kullanan arkadaşlar böyle bir sorun yaşamadıklarını ifade ediyorlar, sizce bunun sebebi ne olabilir konu hakkında yardımcı olabilir misiniz,

Teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt