Carplay görüşme kesintisi

Altug

1
VWTURK Gold Member
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
10,936
Tepkime puanı
3
Herkese selamlar,

Uzun zaman oldu foruma girmeyeli :)

2018 Skoda Superb 'de iPhone ile Carplay üzerinden bağlantı yapıyorum.
Tüm sistem -özellikle son güncellemeden sonra- sorunsuz çalışıyor, tek bir konu hariç.

Telefonla görüşme sırasında, değişken zamanlarda, karşı tarafın sesi genellikle 4-5 dk sonra kesiliyor.
Bu kesilme sırasında karşı taraf benim sesimi duyabiliyor. Ses gelmediğini fark ettiğimde iPhone üzerinden sesi telefonun hoperlöründen dışarı verip, tekrar geri aldığımda yine CarPlay üzerinden görüşme sesi gelmeye başlıyor. Özellikle 15-20 dk gibi uzun görüşmelerde, telefonla konuşabilmek için 4-5 defa bu işlemi yapmam gerekiyor.

Passat'ta da aynı yazılım olduğu için benzer durum olabilir.
Başka Superb kullanıcılarının da bu sorunu yaşadığını öğrendim, bir yazılım sorunu olabileceğinden şüpheleniyorlar.

Araç servise gittiğinde güncelleme var mı diye soracağım ama bu durumu yaşayan ve sorunun çözümünü bulan var mı?

Keyifli sohbetler dilerim.
 

Kemal1976

vwTürk Üyesi
Katılım
3 Kas 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
2
Yaş
44
Şehir
İstanbul
Aracınızın Markası
Skoda
Aracınızın Modeli
Superb
Mesleğiniz
Finans
Altuğ Bey Merhaba. Sizin bahsetmiş olduğunuz aynı sorun yeni aldığım Superb araçta olmaktadır. Sorunu çözebildiniz mi? Servis 0479 yazılımın geleceğini söyledi. Yazılım beklediklerini belirtti. Sorunu çözebildiniz mi öğrenmek istiyorum. Teşekkürler
 

Kemal1976

vwTürk Üyesi
Katılım
3 Kas 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
2
Yaş
44
Şehir
İstanbul
Aracınızın Markası
Skoda
Aracınızın Modeli
Superb
Mesleğiniz
Finans
Altuğ Bey.merhaba. Skoda mayıs ayında yazılımın geleceğini söyledi. Ancak ben sorunu çözdüm :)) Alakasız bir çözüm ama %100 çözüldü sorun. Radyo/ayarlar/gelişmiş ayarlar/istasyon logolarını otomatik hafızaya al kısmının tıkını kaldırın sorun çözülüyor.
 
Üst Alt