• Sevgili üyelerimiz,
    Geçiş sürecinden sonra bazı üyelerimizin, profillerinde eksik bilgiler olduğu görülmektedir (yaşadığı şehir, otomobil marka, model gibi bilgiler) tüm üyelerimizin profillerini kontrol etmeleri rica olunur...
    Yeni Profil düzenlenmesi ile alakalı buraya tıklayarak Resimli anlatımı görebilirsiniz...

Bugatti Veyron üretimi sona erdi

Uyguntin

1
Forum Sorumlusu
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
28,952
Tepkime puanı
1
Yaş
53
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/28303828.asp

Hürriyet Gazetesi'nin haberine göre; son Veyron da üretilip Ortadoğu'lu bir müşteriye teslim edilmiş. Veyron üretimini sonlandıran Bugatti, buı sene sonu veya gelecek yılın başlarında çıkaracağı yeni bir süper spor otomobil üzerinde çalışmaktaymış. Veyron'dan %25 daha güçlü olması bekleniyormuş !!! (1500 HP gibi yani)

Tüh be! Tam da parayı denkleştirmek üzereydim, oldu mu şimdi? :dil:
 

entwicklung

VWTURK Gold Member
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
5,943
Tepkime puanı
26
Metin ağabey canın sağolsun, ne zaman istersen buyur al anahtarı benden..
 

Uyguntin

1
Forum Sorumlusu
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
28,952
Tepkime puanı
1
Yaş
53
Allah razı olsun, teşekkür ederim. Başım sıkışınca (!) rica ederim :)..
 

golfesk

vwTürk Üyesi
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
2,182
Tepkime puanı
10
Yaş
36
Konum
ESKİŞEHİR
Şehir
eskişehir
Aracınızın Markası
VW
Aracınızın Modeli
Golf MK4 GTİ
Mesleğiniz
Cad Cam Uzmanı
İsim Soyisim
Ercan yılmaz
O arabanın yapımı zaten apayrı bir olaydı daha güçlüsünü nasıl yapacaklar gerçekten merak konusu...
 

Uyguntin

1
Forum Sorumlusu
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
28,952
Tepkime puanı
1
Yaş
53
O arabanın yapımı zaten apayrı bir olaydı daha güçlüsünü nasıl yapacaklar gerçekten merak konusu...
Yaparlar Ercan, ne olacak? Zaten şimdiki motoru geliştireceklerdir, yeni baştan bir motor dizayn edeceklerini sanmıyorum. E mevcut motorun da hacmi müsait zaten, daha gideri var yani :)..

Piyasada 2000 BG'e çıkarılmış Veyron'lar, GT-R'lar, Gallardo'lar kol geziyor. "Fabrika eliyle" 1500 BG almak sorun değil Bence. Üretici olarak tüketim ve emisyon değerlerini korumak, motor ömrünü temin gibi zorunlulukları olmasa, Veyron'un motorundan 3000 BG de çıkar.
 

golfesk

vwTürk Üyesi
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
2,182
Tepkime puanı
10
Yaş
36
Konum
ESKİŞEHİR
Şehir
eskişehir
Aracınızın Markası
VW
Aracınızın Modeli
Golf MK4 GTİ
Mesleğiniz
Cad Cam Uzmanı
İsim Soyisim
Ercan yılmaz
valla abi motor dahil her sistemi mühendislik harikası arabanın araç hangi hıza ulaşırsan ulaşsın hızlandığından daha kısa sürede durma gücüne sahip en son 412 km bir hıza çıkmışlardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam bakalım bu sefer 500 ü görürler o zaman :)
 

Uyguntin

1
Forum Sorumlusu
Katılım
19 Nis 2005
Mesajlar
28,952
Tepkime puanı
1
Yaş
53
400'ü 500'ü görmek, bunlar fantastik şeyler tabi. Günlük hatta yarış amaçlı bile kullanılacak bir otomobilin 400-500 km/s hızlara erişmesinin ne mantığı var ki? Tabi Veyron'u lider yapan sadece son hız ve/veya motor gücü değil, dediğin gibi bir mühendislik harikası. Rus zenginlerinin her sene (sanırım birkaç kez) düzenledikleri bir drag festivali var, youtube'da "dragtimes" diye yazılınca bulunur; orada izliyorum, 1500, 1800 hatta 2000 BG'lik Gallardo veya GT-R'lar var ki çoğu da stock Veyron'ları çatır çatır yiyorlar ama hiçbirinde ne kalkarken, ne dururken ne de yolda giderken Veyron'un stabilitesi yok. Bu arada 1200 BG.lik Veyron'un 2000 BG.lik GT-R'dan yediği fark da öyle aman aman bir şey değil zira kalkarken hiç kaybı yok.

Özetle Veyron zaten günlük kullanımdan ziyade bir koleksiyon otomobili. Günlük kullanan yok mu? Olmaz mı? Altı sene kadar önce Türkiye Mümessilliği'ni yürüttüğüm bir Amerikan Firması'nın sahibi almıştı, adam her gün fabrikaya Veyron'la gidip geliyordu. Önceki arabası da Ferrari'ydi, onunla da aynı şeyi yapıyordu. Satış Müdürü'ne takılıyordum Ben de; "Bende de Senin patron gibi VW Grubu otomobil var, Ben de günlük kullanıyorum" diye :)..
 

entwicklung

VWTURK Gold Member
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
5,943
Tepkime puanı
26
O arabanın yapımı zaten apayrı bir olaydı daha güçlüsünü nasıl yapacaklar gerçekten merak konusu...
Zaten mesele o, Veyron'un şasisi yapılmak istenenlere yetmiyor. Bu nedenle yeni bir model geliyor. Veyron'un en büyük sorunu ağırlığıydı. En büyük fark da muhtemel burada olacak. Sonrasında tutmayın küçük enişteyi..
 

golfesk

vwTürk Üyesi
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
2,182
Tepkime puanı
10
Yaş
36
Konum
ESKİŞEHİR
Şehir
eskişehir
Aracınızın Markası
VW
Aracınızın Modeli
Golf MK4 GTİ
Mesleğiniz
Cad Cam Uzmanı
İsim Soyisim
Ercan yılmaz
Ağırlığı titanyum şaşe ile çözebilirler düşüncesindeyim Hafif ve sağlam bir maden...
 
Üst Alt