Audi A4 A5 B8 ve Q5 Cruise Control Montajı

a4udi

Forum Sorumlusu
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
4,585
Tepkime puanı
7
Şehir
Ankara
Aracınızın Markası
Audi
Aracınızın Modeli
A4 TDI Quattro
Forumdan Zekeriya abimizin 2008 model B8 kasa 2.0TDI A4 aracına Hız Sabitleyici montajı yaptık.
Sözü fazla uzatmadan işte fotoğraflarla hız sabitleyici montajı :







































 

a4udi

Forum Sorumlusu
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
4,585
Tepkime puanı
7
Şehir
Ankara
Aracınızın Markası
Audi
Aracınızın Modeli
A4 TDI Quattro






 

nurigökay

Ayrılmış Üye
Ayrılmış Üye
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
2,574
Tepkime puanı
0
Gökhan eline sağlık Zekeriya abi gule gule kullan :D
 

a4udi

Forum Sorumlusu
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
4,585
Tepkime puanı
7
Şehir
Ankara
Aracınızın Markası
Audi
Aracınızın Modeli
A4 TDI Quattro
Teşekkürler Nuri abi, Zekeriya abimize hayırlı olsun, sabitledikçe bizi hatırlar artık :sev2:
 

mustafafoca

Ayrılmış Üye
Ayrılmış Üye
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
1,107
Tepkime puanı
0
Yaş
34
Elinize sağlık. Bu dokunuşlar Zekeriya abiyi arabaya karşı biraz daha ısıtır kanımca :)
 

zekidinc55

1
vwTürk Üyesi
Katılım
2 Mar 2009
Mesajlar
2,752
Tepkime puanı
3
Teşekkürler Nuri abi, Zekeriya abimize hayırlı olsun, sabitledikçe bizi hatırlar artık :sev2:
Teşekkürler gökhan tabi seni hatırlıyorum. Gayet yararlı bir donanım. Adaptif mi yapsaydık diye düşünmüyor değilim. :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

metinmb407

1
VWTURK Gold Member
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
19,312
Tepkime puanı
4
Yaş
34
Ne B8 de Cc yok muymuş benim bomboşline Astra da bile var. Zeki abi satmayacaktın Passatı :p Güle güle kullan Audi olsun boş olsun Gökhan gibi cevher varken adaptifinide takarsınız :)
 

marikan

vwTürk Üyesi
Katılım
13 Şub 2015
Mesajlar
2,109
Tepkime puanı
132
Valla çok şaşırdım olmamasına. Güle güle kullan.
 

zekidinc55

1
vwTürk Üyesi
Katılım
2 Mar 2009
Mesajlar
2,752
Tepkime puanı
3
Cruz kontrol montajında ön önemli nokta direksiyon alt muhafazasının kesiminde el becerisi maşallah Gökhanda el beceriside güzel. Cruz kontrol olmamasına bende içerlemiştim. Ama ucuz yollu çözdük Allaha şükürler olsun.
 
N

NECBEY

Guest
Güle , güle kullan Zeko bu araba seni tembelleştirdi ya hadi hayırlısı bakalım :D
 

buzel

vwTürk Üyesi
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
1,787
Tepkime puanı
20
Şehir
İstanbul
Aracınızın Markası
VW
Aracınızın Modeli
Bora
Mesleğiniz
Bilgisayar Mühendisi
İsim Soyisim
Burak UZEL
Hayırlı olsun.
Hız sabitleyici olmamasına şaşırmadım.
Geçen hafta sıfır bmw 320ied test ettim. Luxury paketi var, o paketle beraber 180bin tl civarında para ödüyorsunuz ama üstünde hız sabitleyici yok. Lüks pakete rağmen Hız sabitleyiciye harici ücret ödemeniz gerekiyormuş.
Yuh dedim. Ama araba bir içim su. Hız denge konfor sportiflik ve o performansa göre o yakıt tüketimi harika.
Neyse konuyu dağıtmayayım, hayırlı olsun tekrardan. Güle güle kullanın :)
 

Erhan

vwTürk Üyesi
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
419
Tepkime puanı
0
eline sağlık Gökhan, tertemiz işçilik olmuş yine.. Güle güle kullan Zekeriya Abi..
 

zekidinc55

1
vwTürk Üyesi
Katılım
2 Mar 2009
Mesajlar
2,752
Tepkime puanı
3
Hayırlı olsun.
Hız sabitleyici olmamasına şaşırmadım.
Geçen hafta sıfır bmw 320ied test ettim. Luxury paketi var, o paketle beraber 180bin tl civarında para ödüyorsunuz ama üstünde hız sabitleyici yok. Lüks pakete rağmen Hız sabitleyiciye harici ücret ödemeniz gerekiyormuş.
Yuh dedim. Ama araba bir içim su. Hız denge konfor sportiflik ve o performansa göre o yakıt tüketimi harika.
Neyse konuyu dağıtmayayım, hayırlı olsun tekrardan. Güle güle kullanın :)
Valla benimde araştırdığım bir araba 3.20i ed. Bir sorraki araç için kafamda tasarlıyorum. Çok methiyeler alan bir araç. Ş.içi 8.5 yakıt ortalaması var diyorlar. Hayatta bir kez olsun arkadan itiş bir arabaya binmek niyetindeyim. Aracı test etmişsiniz biraz bahsedermisiniz nasıl bir araç. Premium hissi veriyor mu?

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
N

NECBEY

Guest
Hem arkadan hem önden çekişli olmazmı. Arkadan itişli alıp yanmı vereceksin 😂 4x4 al düz git yoluna 🚀😂


Sent from my iPhone using Tapatalk 😎
 

buzel

vwTürk Üyesi
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
1,787
Tepkime puanı
20
Şehir
İstanbul
Aracınızın Markası
VW
Aracınızın Modeli
Bora
Mesleğiniz
Bilgisayar Mühendisi
İsim Soyisim
Burak UZEL
Valla benimde araştırdığım bir araba 3.20i ed. Bir sorraki araç için kafamda tasarlıyorum. Çok methiyeler alan bir araç. Ş.içi 8.5 yakıt ortalaması var diyorlar. Hayatta bir kez olsun arkadan itiş bir arabaya binmek niyetindeyim. Aracı test etmişsiniz biraz bahsedermisiniz nasıl bir araç. Premium hissi veriyor mu?

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam şöyle anlatayım, aynı gün 1'er saat arayla, sırasıyla 1.4 TFSI Audi A4, 1.6 TDI Highline Passat, ve en son 1.6 BMW 320ied sportline test ettim.

-Passatı diğer ikisiyle karşılaştırmak pek doğru olmayabilir ama en vasatı malesef passattı. süspansiyon aşırı sertti, kasislerde ve bozuk yolda tam bir felaket. araç 16bin km'de idi. dizel motor sesi fazla. yalıtım daha iyi olabilirdi. 1.6 motor kalkışlarda o kasaya az geliyor malesef, fakat biraz hızlanınca güzel gidiyor.

-audi güzeldi, 1,4 motora göre çok güzel gidiyor. konfor da azımsanmayacak kadar iyi. yalıtım da güzel. hatta yalıtım BMW'den bir tık daha iyi de diyebilirim. ama nedense arabayla bir bütünleşemiyorsunuz. nedense arabada kendimi yabancı gibi hissettim.

-en son bmw'ye bindim, biner binmez arabayla bir bütün oluyorsunuz, ciddi anlamda etkileyici bir sürüş keyfi var. ilk başta sakin kullandım, süspansiyonlarını kasis geçişlerini vs test ettim, çok güzel. Sonra performansını ve yol tutuşunu test etmek istedim. Ben açıkcası şimdiye kadar böyle bir arabaya binmedim. süper bir performans ve süper bir yol tutuşu var. tepkilere çok güzel cevap veriyor. virajlardaki yol tutuşu çok etkileyici, viraja o kadar hızlı girmeme rağmen ne kendi savruluyor, ne de içinde sizi savuruyor. Konfordan kesinlikle ödün vermiyor. Testler sırasında arka koltukta oturan, BMW'nin iç kalitesini pek beğenmeyen ve bundan dolayı araca ilk başlarda biraz soğuk bakan kayınbiladerim bile aracın konforuna ve gidişine gerçekten hayran kaldı.
Gaza bastıkça basasınız geliyor. Valla test sürüşü bitsin istemedim, hatta araçla F1 pistine bile çıkmak istedim. Aracı sürmesi o kadar keyif veriyor, o performansa rağmen o kadar da konforlu hissettiriyor.
İç kalitesi demişken, belki bir tık daha içerdeki kalitesi arttırılsa sizin dediğiniz premium hissi tam olarak alabilirsiniz. Ama benim için içerdeki kalite yetirince iyiydi.
Bir de test olarak, ilgili arkadaş bizi bir yokuşa götürdü. Yokuş gerçekten aşırı dik, araçlara balata sıyırttıracak cinsten bir yokuş. yokuşun ortasında duralım dedi, durdum. Ordan kalkış yaptım. biraz patinajlayarak çok güzel kalkış yaptı, bana mısın demedi. Sonra tekrar durduk aynı yokuşta, bir sistemi devreye aldı, adaptif... birşeylerdi, adını tam hatırlamıyorum. Sonra kalkış yaptım, patinajlamadan çok güzel bir şekilde kalkış yaptı ve devam ettik.
Son olarak sürüş modlarından bahsedeyim, 4 farklı sürüş modu var,
ilki eco mod; gerçekten tasarrufun dibine vurulmuş bir mod. araç mümkün mertebe düşük vites gidiyor.
konfort mod var, gayet normal seyrinde gidiyorsunuz.
sport mod var, aracın gücünü hissediyorsunuz.
sport plus var, deneme ihtiyacı hissetmedim. sport modda daha güvenli gitmeyi tercih ettim. sport plus da biraz yanlama oluyor dediler, denemedim :)

Özetle bir test sürüşü yapın derim, düz yolda değil, virajlı inişli çıkışlı trafiği de az olan yollarda test edin aracı. ne demek istediğimi çok iyi anlarsınız o zaman.
 
N

NECBEY

Guest
Güzel ve etkileyici bir test sürüşü olmuş emeğinize sağlık siz anlatırken kendimi bmw nin sürücü koltuğunda hissettim desem yalan olmaz. iç donanım bahsettiğiniz üzere biraz zayıf kalmış ancak sürüş keyfine diyecek yok hakikaten isminin hakkını veriyor. Her ne kadar arka koltukta otursamda naçizane otomobilden az çok anlayan biri olarak on üzerinden dokuz veririm. Şuda varki Audinin kalitesi ve sürüş keyfinede diyecek yok zira Zekeryanın şu an kullandığı 2.0 dizel aracı kullandım yol tutuşu motor sessizliği performansı oldukça etkileyici uzun lafın kısası sürücüsüne herşeyiyle güven veren bir araç hissi bıraktı bende... Allah herkesin gönlüne göre versin 👍


Sent from my iPhone using Tapatalk 😎
 

zekidinc55

1
vwTürk Üyesi
Katılım
2 Mar 2009
Mesajlar
2,752
Tepkime puanı
3
Hocam şöyle anlatayım, aynı gün 1'er saat arayla, sırasıyla 1.4 TFSI Audi A4, 1.6 TDI Highline Passat, ve en son 1.6 BMW 320ied sportline test ettim.

-Passatı diğer ikisiyle karşılaştırmak pek doğru olmayabilir ama en vasatı malesef passattı. süspansiyon aşırı sertti, kasislerde ve bozuk yolda tam bir felaket. araç 16bin km'de idi. dizel motor sesi fazla. yalıtım daha iyi olabilirdi. 1.6 motor kalkışlarda o kasaya az geliyor malesef, fakat biraz hızlanınca güzel gidiyor.

-audi güzeldi, 1,4 motora göre çok güzel gidiyor. konfor da azımsanmayacak kadar iyi. yalıtım da güzel. hatta yalıtım BMW'den bir tık daha iyi de diyebilirim. ama nedense arabayla bir bütünleşemiyorsunuz. nedense arabada kendimi yabancı gibi hissettim.

-en son bmw'ye bindim, biner binmez arabayla bir bütün oluyorsunuz, ciddi anlamda etkileyici bir sürüş keyfi var. ilk başta sakin kullandım, süspansiyonlarını kasis geçişlerini vs test ettim, çok güzel. Sonra performansını ve yol tutuşunu test etmek istedim. Ben açıkcası şimdiye kadar böyle bir arabaya binmedim. süper bir performans ve süper bir yol tutuşu var. tepkilere çok güzel cevap veriyor. virajlardaki yol tutuşu çok etkileyici, viraja o kadar hızlı girmeme rağmen ne kendi savruluyor, ne de içinde sizi savuruyor. Konfordan kesinlikle ödün vermiyor. Testler sırasında arka koltukta oturan, BMW'nin iç kalitesini pek beğenmeyen ve bundan dolayı araca ilk başlarda biraz soğuk bakan kayınbiladerim bile aracın konforuna ve gidişine gerçekten hayran kaldı.
Gaza bastıkça basasınız geliyor. Valla test sürüşü bitsin istemedim, hatta araçla F1 pistine bile çıkmak istedim. Aracı sürmesi o kadar keyif veriyor, o performansa rağmen o kadar da konforlu hissettiriyor.
İç kalitesi demişken, belki bir tık daha içerdeki kalitesi arttırılsa sizin dediğiniz premium hissi tam olarak alabilirsiniz. Ama benim için içerdeki kalite yetirince iyiydi.
Bir de test olarak, ilgili arkadaş bizi bir yokuşa götürdü. Yokuş gerçekten aşırı dik, araçlara balata sıyırttıracak cinsten bir yokuş. yokuşun ortasında duralım dedi, durdum. Ordan kalkış yaptım. biraz patinajlayarak çok güzel kalkış yaptı, bana mısın demedi. Sonra tekrar durduk aynı yokuşta, bir sistemi devreye aldı, adaptif... birşeylerdi, adını tam hatırlamıyorum. Sonra kalkış yaptım, patinajlamadan çok güzel bir şekilde kalkış yaptı ve devam ettik.
Son olarak sürüş modlarından bahsedeyim, 4 farklı sürüş modu var,
ilki eco mod; gerçekten tasarrufun dibine vurulmuş bir mod. araç mümkün mertebe düşük vites gidiyor.
konfort mod var, gayet normal seyrinde gidiyorsunuz.
sport mod var, aracın gücünü hissediyorsunuz.
sport plus var, deneme ihtiyacı hissetmedim. sport modda daha güvenli gitmeyi tercih ettim. sport plus da biraz yanlama oluyor dediler, denemedim :)

Özetle bir test sürüşü yapın derim, düz yolda değil, virajlı inişli çıkışlı trafiği de az olan yollarda test edin aracı. ne demek istediğimi çok iyi anlarsınız o zaman.
Detaylı paylaşımınız için teşekkürler. Son dönemde çokca gördüğüm internet ortamında iyi kullanıcılar tarafından geri dönüşü olan bir araç. Bakalım nasip kısmet şu anki aracın kredisi devam ediyor. En büyük korkumuz bmw tanımadığımız bir rünya ama vag grubu için bilgi brikimimiz ve sorun yaşadığımızda sorunu çözecek bildiğimiz ustalarımız var. Ama bmw kullandıkça onuda öğreniriz. Benim kafamdaki prejem en az 1,5-2 yıl zamanıda şekillenebilecek bir konu. Allah herkese gönlüne göre araç nasip etsin. Detaylı anlatım için tekrar teşekkürler.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt