- Katılım
- 15 Şub 2000
- Mesajlar
- 4,295
- Tepkime puanı
- 1,240
- Şehir
- Nevşehir/Ankara
- Aracınızın Markası
- Audi A6
- Aracınızın Modeli
- A6 Quattro
- Mesleğiniz
- Emekli
Sevdiğimiz bir arkadaşımızın 1.8t aracının Motor ve Lpg tesisasını yedinen dizayn ettik. Aracın sahibi arkadaşımız, Ateşleme bobinleri, enjektör ve lpg tesisatını yakın zamanda oto elektrikcisine toplatmış ancak bu durumdan pek hoşnut olmadığını belirterek benden yardım istedi aramızda gün belirleyip dün sabah itibarı ile başlayıp akşam geç saatler de işi bitirdik yüzümüzün akıyla aracı teslim ettik
yorucu bir günün ardından Mehmet ustanın kahve ikramı çok iyi geldi sağolsun 
Bugün sizlere sözde oto elektrikcisinin yaptıklarından ziyade kendi yaptıklarımı resimli olarak anlatmaya çalışacam, yorumu sizlere bırakıyorum.

Aracın ilk hali, gördüğünüz üzere bobin , lpg ve enjektör tesisatı vahim durumda

Bobin tesisatının üstündeki gırtlak hortumlar söküldükten sonraki durumu,
bir damla lehim ve bol, bol bant sarılmış 

Öncelikle kabloları tek tek açtım, boylarını ayarlayıp tam iletken kablo bağı ile tutturduktan sonra güzelce lehimleyip makaron la kapattım.

Soldaki resimde lpg gaz ve elektrik tesisatı ön tarafa montajı yapılmış çok çirkin bir görüntü oluşturduğu için, tesisatı komple yerinden söküp emme manifoldu nun arkasından dolaştırarak tesisat ve enjektörleri en uygun olan yere yerleştirdim.

Benzin ve lpg enjektörlerinin elektrik tesisatını açtığımda tüm kablolar kırılmış bir çok yerden ek yapılmış karman çorman bir görüntü olmuş. Kabloları yanlış bağlalamamak için tek, tek numaralandırıp derli, toplu bir şekilde lehimleyip, kaliteli bir bantla montajını yaptım en sağdaki resimdeki gibi.

Bobin tesisatının montajından sonra Doğuş Otodan aldığımız kablo kılıfını taktık.

.........................................................Ve Mutlu Son........................................................................
Son olarak her hangi bir tekleme vs. varmı diye aracın yol testini yapıp arkadaşımıza teslim ettik Güle, güle kazasız günlerde kullansın....
Bu konuda bana her türlü yardımını esirgemeyen TUNA OTOMOTİV Mehmet kardeşime ayrıca teşekkür ediyorum...
Bugün sizlere sözde oto elektrikcisinin yaptıklarından ziyade kendi yaptıklarımı resimli olarak anlatmaya çalışacam, yorumu sizlere bırakıyorum.

Aracın ilk hali, gördüğünüz üzere bobin , lpg ve enjektör tesisatı vahim durumda

Bobin tesisatının üstündeki gırtlak hortumlar söküldükten sonraki durumu,


Öncelikle kabloları tek tek açtım, boylarını ayarlayıp tam iletken kablo bağı ile tutturduktan sonra güzelce lehimleyip makaron la kapattım.

Soldaki resimde lpg gaz ve elektrik tesisatı ön tarafa montajı yapılmış çok çirkin bir görüntü oluşturduğu için, tesisatı komple yerinden söküp emme manifoldu nun arkasından dolaştırarak tesisat ve enjektörleri en uygun olan yere yerleştirdim.

Benzin ve lpg enjektörlerinin elektrik tesisatını açtığımda tüm kablolar kırılmış bir çok yerden ek yapılmış karman çorman bir görüntü olmuş. Kabloları yanlış bağlalamamak için tek, tek numaralandırıp derli, toplu bir şekilde lehimleyip, kaliteli bir bantla montajını yaptım en sağdaki resimdeki gibi.

Bobin tesisatının montajından sonra Doğuş Otodan aldığımız kablo kılıfını taktık.

.........................................................Ve Mutlu Son........................................................................
Son olarak her hangi bir tekleme vs. varmı diye aracın yol testini yapıp arkadaşımıza teslim ettik Güle, güle kazasız günlerde kullansın....
Bu konuda bana her türlü yardımını esirgemeyen TUNA OTOMOTİV Mehmet kardeşime ayrıca teşekkür ediyorum...
Son düzenleme: